Apex ERP Documentation
შინაარსიIndexHome
PreviousUpNext
პერსონალი და სია

პერსონალი და სია არის სისტემა HR-ის მოდული, რომლის დანიშნულებაა კომპანიაში კადრების მართვასთან დაკავშირებული საკითხების გადაწყვეტა. იგი თავის მხრივ მოიცავს ქვემოდულებს:

სათაური 
აღწერა 
საანკეტო მონაცემები წარმოადგენს ქვემოდულის "კადრები" ბრძანებათა ჯგუფს, რომელიც შედგება შემდეგი ბრძანებებისაგან:
  • პერსონალი-ბრძანების დანიშნულებაა პერსონალის შესახებ ინფორმაციის ნახვა, რედაქტირება და ახალი პერსონალის დამატება;
  • რეზერვები-ბრძანების დანიშნულებაა რეზერვების შესახებ ინფორმაციის ნახვა, რედაქტირება და ახალი რეზერვის დამატება;
  • კანდიდატები-ბრძანების დანიშნულებაა კანდიდატების შესახებ ინფორმაციის ნახვა, რედაქტირება და ახალი კანდიდატის დამატება;
 
პერსონალის სია წარმოადგენს კადრების მოდულის შემადგენლობაში შემავალი ქვემოდულის "ბრძანებები" ბრძანებას (HR =>კადრები => ბრძანებები => პერსონალის სია). მისი დანიშნულებაა კომპანიაში შესაბამისი საქმიანობით დაკავებულ თანამშრომელს მისცეს ინფორმაცია პერსონალის შესახებ (პერსონალის სიის ჩვენება) და ყველა ტიპის ბრძანების შექმნის შესაძლებლობა. ბრძანებაზე დაწკაპების შემდეგ ეკრანზე გამოდის ფორმა "ბრძანება":

ფორმას თან ახლავს ჩანართი "დეპარტამენტი", რომელიც თავის მხრივ შეიცავს სამ ჩანართს:
  1. დეპარტამენტი-გვიჩვენებს დეპარტამენტების ჩამონათვალს, კონკრეტულ დეპარტამენტზე ან მის ქვედანაყოფზე დადგომისას ფორმაში გამოჩნდება ამ დეპარტამენტის ან ქვედანაყოფის პერსონალის სია;
  2. თანამდებობა-ჩანართში მოცემულია თანამდებობების ჩამონათვალი, თითოეულ თანამდებობაზე დადგომისას ფორმაში გამოჩნდება ამ თანამდებობაზე მომუშავე პერსონალის სია;
  3. ფილიალი-გვიჩვენებს ფილიალების... დაწვრილებით 
ბრძანებების რეესტრი წარმოადგენს კადრების მოდულის შემადგენლობაში შემავალი ქვემოდულის "ბრძანებები" ბრძანებას (HR =>კადრები => ბრძანებები => ბრძანებების რეესტრი). მისი დანიშნულებაა კომპანიაში შესაბამისი საქმიანობით დაკავებულ თანამშრომელს მისცეს ინფორმაცია ბრძანებათა რეესტრის შესახებ (ბრძანებათა სიის ჩვენება) და ყველა ტიპის ბრძანების შექმნის შესაძლებლობა. ბრძანებაზე დაწკაპების შემდეგ ეკრანზე გამოდის ფორმა "ბრძანებების რეესტრი":

ფორმას თან ახლავს ჩანართი "თანამშრომელთა სია", რომელიც თავის მხრივ შეიცავს ორ ჩანართს:
  1. თანამშრომელთა სია-გვიჩვენებს კომპანიის თანამშრომელთა ჩამონათვალს. ჩანართში შეიძლება კონტექსტური მენიუს ბრძანებით "ინფორმაცია პიროვნებაზე" სარგებლობა;
  2. პერიოდები-ჩანართში მოცემულია ბრძანებების ჯამური რაოდენობა თარიღების მიხედვით;
ფორმის ზედა ნაწილში მოცემულია ბრძანებების ჩამონათვალი (თუ ვიმყოფებით ჩანართში "თანამშრომელთა... დაწვრილებით 
საერთო ბრძანებები წარმოადგენს კადრების მოდულის შემადგენლობაში შემავალი ქვემოდულის "ბრძანებები" ბრძანებას (ჩამონათვალის ღილაკი) (HR =>კადრები => ბრძანებები => საერთო ბრძანებები). ბრძანების დანიშნულებაა კომპანიაში შესაბამისი საქმიანობით დაკავებულ თანამშრომელს მისცეს ისეთი ბრძანებების შექმნის შესაძლებლობა, რომელიც არ არის გათვაისწინებული სტანდარტული ბრძანებებით. ბრძანებაზე დაწკაპების შემდეგ ეკრანზე გამოდის ფორმა "საერთო ბრძანებები":

ფორმას თან ახლავს ჩანართი "ბრძანებების შაბლონები", რომელიც თავის მხრივ შეიცავს ორ ჩანართს:
  1. ბრძანების შაბლონები-ჩანართში მოცემულია იმ შაბლონების ჩამონათვალი (სტრუქტურა), რომელიც მოცემულია დოკუმენტის ტიპებში (ცნობარები => დოკუმენტის ტიპები). ჩანართში გამოდის კონტექსტური მენიუ, რომელსაც აქვს შემდეგი ბრძანებები: განახლება (კომბინირებული ღილაკი),... დაწვრილებით 
Created with a commercial version of Doc-O-Matic. In order to make this message disappear you need to register this software. If you have problems registering this software please contact us at support@toolsfactory.com.
Copyright (c) 2011. All rights reserved.
რას ფიქრობთ ამ თემაზე? მოსაზრების გაგზავნა!