Apex ERP Documentation
შინაარსიIndexHome
PreviousUpNext
დოკუმენტების გადანომრვა

დოკუმენტების გადანომრვა არის ბურალტერიის ბრძანება (ბუღალტერია =>სხვადასხვა ოპერაციები =>საბუთების გადანომრვა), მისი დანიშნულებაა ბუღალტერიაში ასახული დოკუმენტების გადანომრვა. ფორმაში არსებული ჩამრთველი ღილაკებით შესაძლებელია გადანომრვა განვახორციელოთ, როგორც მხოლოდ შემოსავლის და გასავლის საბუთებზე, ასევე ყველა არსებულ დოკუმენტზე. 

ბრძანების გამოყენების შედეგად ეკრანზე გამოდის ფანჯარა "სალაროს ორდერი": 

 

მოქმედებები სრულდება შემდეგი თანმიმდევრობით:

  • ვირჩევთ თარიღის შუალედს;
  • ვირჩევთ ანგარიშს (Combo box);
  • საწყისი №-ის სვეტში შეგვაქვს რიცხვი, საიდანაც გვსურს საბუთების გადანომრვის დაწყება.
სვეტების შევსების შემდეგ მოქმედებებს ვაგრძელებთ მენიუს დახმარებით, რომელიც შეიცავს შემდეგ ბრძანებებსა და ღილაკებს;  

იხილეთ აგრეთვე: 

 

ცხრილი (Grid)

Copyright (c) 2016. All rights reserved.
რას ფიქრობთ ამ თემაზე? მოსაზრების გაგზავნა!