Apex ERP Documentation
შინაარსიIndexHome
PreviousUpNext
რეალიზაცია საბოლოო მომხმარებელზე (მარკეტინგული, (თ.გ.))

რეალიზაცია საბოლოო მომხმარებელზე (მარკეტინგული) (თ.გ) არის სისტემის მოდულის „დისტრიბუცია“ მენიუს ბრძანება (დისტრიბუცია => ანალიზი => რეალიზაცია საბოლოო მომხმარებელზე (მარკეტინგული) (თ.გ.)). მისი დანიშნულებაა მომხმარებელს მიაწოდოს საქონლის რეალიზაციის შესახებ ანალიზური ინფორმაცია საბოლოო მომხმარებლების მიხედვით საქონლის თვითღირებულების მონაცემების გარეშე

ბრძანების გამოყენების შედეგად, ეკრანზე გამოვა ფორმა "რეალიზაცია საბოლოო მომხმარებელზე (მარკეტინგული)" ცხრილის სახით: 

 

ფორმას აქვს თარიღის ელემენტი . ცხრილში მოცემულია თითოეული საქონლის რეალიზაციის მაჩვენებლები: რეალიზებული რაოდენობა, რეალიზაცია დღგ-ს ჩათვლით, ამონაგები და ა.შ. 

ფორმას აქვს შემდეგი გრაფები:

  • მოწოდებელი (Combo box)-ირჩევენ მომწოდებელს, რომ ცხრილი გაფილტრონ მომწოდებლის მიხედვით;
  • კატეგორია (Combo box)-საქონლის კატეგორიის არჩევის შემდეგ ცხრილში გამოჩნდება მხოლოდ ამ კატეგორიის საქონელი;
  • მწარმოებელი (Combo box)-გრაფაში ირჩევენ მწარმოებელს;
  • საწყობი (Combo box)-საწყობის არჩევით ცხრილში დარჩება მხოლოდ ამ საწყობიდან რეალიზებული საქონელი;
  • კლიენტი (Combo box)-ირჩევენ კლიენტს და ცხრილი გაიფილტრება კლიენტის მიხედვით;
  • საქონელი (Combo box)-საქონლის არჩევის შემდეგ ცხრილში გამოჩნდება მხოლოდ ამ საქონლის რეალიზაციის მონაცემები;
  • შტრიხკოდი (Combo box)-შტრიხკოდის შეტანა ხდება ხელით ან სკანერით. რამდენიმე შტრიხკოდის შეტანის შემდეგ მათი ამორჩევა შესაძლებელია ჩამოსაშლელი ისრის დახმარებით;
ფორმის მენიუს ზოლში განლაგებულია შემდეგი ბრძანებები და ღილაკები: ცხრილის უჯრებში შეიძლება კონტექსტური მენიუს გამოძახება, რომელსაც აქვს ბრძანება "დეტალური გაშიფვრა". 

 

იხილეთ აგრეთვე: 

 

Pivot table, ცხრილი (Grid), რეალიზაცია მარკეტინგული, რეალიზაცია საბოლოო მომხმარებელზე (მარკეტინგული, (თ.გ.)). 

Copyright (c) 2016. All rights reserved.
რას ფიქრობთ ამ თემაზე? მოსაზრების გაგზავნა!