Apex ERP Documentation
ContentsIndexHome
PreviousUpNext
სტორნირება

სტორნირება

საკონტროლო სალარო აპარატზე შეცდომით ამობეჭდილი ფაქტის დაფიქსირებას თან უნდა ერთვოდეს დანართი №1-ით განსაზღვრული ფორმის აქტი. 

შეცდომით გატარებული რეალიზაციის შესაცვლელად (გასწორების მიზნით) გამოიყენება სამუშაო მაგიდის მენიუს ზოლში განთავსებული ბრძანება „სტორნირება“ ( ჩეკის გაუქმება). 

 

 

ბრძანების გამოყენების შედეგად, ეკრანზე გამოდის დიალოგური ფანჯარა „სტორნირება“: 

 

ფანჯარაში „სტორნირების“ ოთხი ვარიანტი არის წარმოდგენილი, რომლის არჩევაც გადართვის ღილაკით არის შესძლებელი:

  • რეალიზებული საქონლის;
  • დაბრუნებული საქონლის;
  • გაცემული საჩუქრის;
  • დაბრუნებული საჩუქრის.
ოპერაციის არჩევა ხდება იმის მიხედვით, რომელი ოპერაციის სტორნირებასაც ვახდენთ, ანუ რა სახით არის საქონლის მომხმარებლისთვის მიწოდება ან მომხმარებლისგან დაბრუნება განხორციელებული (საქონელი, საჩუქარი). ფანჯრის გახსნისას გადართვის ღილაკი ავტომატურად მიანიშნებს „რეალიზებული საქონლის სტორნირება“-ს, გადართვის ღილაკის დახმარებით აირჩიეთ ის ოპერაცია, რომლის სტორნირებასაც ახდენთ. სვეტი ჩეკის ნომერი განკუთვნილია გასაუქმებელი ჩეკის ნომრის მისათითებლად, რათა სისტემამ შესძლოს აღნიშნული ჩეკის მოძიება. „შესრულება“ ბრძანების ან “Enter”-კლავიშის გამოყენებით ეკრანზე გამოვა გამაფრთხილებელი შეტყობინება, შემდეგი სახით: 

 

 

სტორნირების ოპერაციის დასრულების და სისტემაში ასახვისათვის გამოიყენეთ ღილაკი „კი“. 

პროგრამა ზღუდავს სტორნირებული ჩეკის განმეორებით სტორნირებას, ასეთ შემთხვევაში ეკრანზე გამოდის შესაბამისი შეტყობინება: 

 

 

Created with a commercial version of Doc-O-Matic. In order to make this message disappear you need to register this software. If you have problems registering this software please contact us at support@toolsfactory.com.
Copyright (c) 2011. All rights reserved.
What do you think about this topic? Send feedback!