პროგრამის დაყენება და წაშლა
პროგრამის დაყენება. პროგრამის დასაყენებლად უნდა იმოქმედოთ შემდეგი თანმიმდევრობით:
- გადმოწერეთ საინსტალაციო პაკეტი;
- საინსტალაციო პაკეტი ამოირჩიეთ იმის მიხედვით, თუ ოფისის რომელი ვერსია გაქვთ დაყენებული. დააჭირეთ ორჯერ (გაუშვით) შესაბამის გამშვებ (exe) ფაილს.
- -Office 2007-ის შემთხვევაში დააწკაპუნეთ ამ გამშვებ ფაილზე;
- -Office 2010-ის შემთხვევაში დააწკაპუნეთ ამ გამშვებ ფაილზე;
- პროგრამის წარმატებით დაყენების შემდეგ გახსენით ოფისის პროგრამები, მენიუს ზოლში დაემატება "Apex" ბრძანება.
თუ პირველად ხდება პროგრამის დაყენება, მაშინ ოფისის პროგრამის (მაგ, Excel-ის) გაშვებისას დაგხვდებათ შემდეგი დიალოგური ფანჯარა:
დაადასტურეთ დაყენება Install ღილაკის დაჭერით და მენიუს ზოლში დაემატებათ Apex ბრძანება.
პროგრამის წაშლა. პროგრამის წასაშლელად იმოქმედეთ შემდეგი თანმიმდევრობით:
- Start => Control Panel =>Programs and Features;
- პროგრამების ჩამონათვალში მოძებნეთ Apex Office Tools 1.1.0.1, დადექით მასზე და გამოიყენეთ მენიუს ზოლში (ან კონტექსტურ მენიუში) განთავსებულ ბრძანებაზე "Uninstall": ;
- დაადასტურეთ და მიიყვანეთ პროცესი ბოლომდე. "Apex" ბრძანება ამოიშლება ოფისის პროგრამების (Excel, Word) მენიუს ზოლიდან.